En skakande kropp

Hej på er!
 
Gårdagen gick betydligt mycket bättre än väntat hemma hos farmor. Jag valde dock att åka hem hit med mamma igen, då jag ville sova i min egna säng nu när jag har såpass svåra smärtor och skakningar. Men det var roligt att få umgås lite med farmor.
 
Jag är rätt sliten i kroppen idag och mår psykiskt ganska dåligt av någon anledning. Mest troligen pga skakningarna som jag ledsnat på för länge sen. Dem gör inte bara fruktansvärt ont dem påverkar även min vardag och gör allt till ett rent helvete! Jag vill bara få ett slut på det, så jag kan få tillbaka lite av den energin som behövs för att jag ska kunna äta eller bara ta hand om mig själv. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0