Kämpar glöden finns där

Hej!
 
Gårdagens läkarbesök sluta ännu en gång med tårar av alla känslor. Det är inte så lätt att hålla tillbaka tårarna när livet ser ut som det gör nu och samtidigt veta om att de kommer bli värre ju mer jag trappar ner medicinerna. Men jag ska klara detta! Jag har nära och kära som stöttar mig i kampen och det kommer behövas. Jag ska strax försöka äta lite innan jag ska sova middag. För jag behöver verkligen ladda upp batterierna så jag kan duscha håret senare sen ikväll. JAG är en FIGHTER! kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Svåra smärtor i h-käke, v-höft, bröstkorgen. Andfådd och extremt utmattad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

hoppas du mår lite bättre snart, kram :)

2015-11-24 @ 20:26:06
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0