Magiskt paket från min idol

Tjo
 
Tack o lov har denna dagen gått betydligt bättre även om värken har vart det samma och dessutom skakningar som gjort mig väldigt matt i kroppen under dagen. Jag har därmed mest legat nerbäddad i sängen och sett youtube-klipp. Men så fort jag hörde postbilen komma skutta jag upp lyckosalig och förväntas full då jag väntar på flera paket som kommer dyka upp den närmsta veckan.
 
Idag kom det paketet jag sett fram emot mest men faktiskt trodde skulle komma om ett par dagar. Nämligen paket från underbara Foki, det innehöll 2 nagellack, en The body shop satsuma body polish, eos-läppbalsam och en badbomb som luktar jätte fräscht. Vi har visserligen inget badkar här hemma men min prins har, så den kommer komma till användning nästa gång jag åker till skåne. Tack kära Foki för att du gav mig ljus och glädje. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
snyggafilippa.blogg.se

fin blogg!

2015-11-05 @ 22:11:21
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0