Min Idol som ger styrka...

Godmorgon!
 
Delta Goodrem hon är magiskt på många sätt! Jag får seriöst rysningar av hennes röst. Hennes låtar är perfekt för att få ut känslor och tårar, men även alla cover och duetter hon gjort♥ Sen min ME-syster gick bort är det svårt att hålla tårarna borta när man hör delta sjunga, men det är till hennes låtar jag finner styrkan igen.
 
Jag saknar min ME-syster extremt mycket och jag vet att även hon älska och dyrka hennes låtar otroligt mycket. Så jag känner att min syster är mig nära när jag lyssnar på Delta godrems låtar. Det är de som ger mig ljus i mörkret och styrka när jag är svag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0