Vart tog min styrka vägen?

Goddag!
 
Jag vill bara att det ska vända till det bättre, men det känns så långt bort just nu. Det är dygt 2 veckor kvar till mitt läkarbesök, hur jag ska klara mig till dess de vet jag faktiskt inte. Jag är så less på att inte orka göra nått skoj längre. Idag tex skulle jag ha följt med Syrran till V.I.P, men eftersom jag är så matt orka jag inte ens ta mig upp ur sängen. Det gör ont inombords att man inte längre orkar träffa kompisar eller åka iväg på äventyr. Jag hoppas få tbx mitt liv.  kramiz<3
 
Alla Fighters där ute, Hur tar ni igenom de tuffa perioderna??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sabiina är namnlös

Man intalar sej själv att "efter regn kommer solsken" det gäller att ha lite tålamod och hoppas på det bästa :s

Svar: Så tänker man de första månaderna av försämring, men när vården nekar oss rätt vård, så går det inte längre se det positiva i att till slut bli sängliggandes dygnet runt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-11-11 @ 14:40:26
URL: http://www.siin.se
annelie

jag har oxå fibromyalgi fick det när jag var 23 det är ingen rolig sjukdom usch säger jag. hoppas du mår bättre snart skickar en styrkekram

2015-11-12 @ 15:54:29
URL: http://anneliesliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0