Ännu en dag i kampen...

Tjo!
 
Jag har under dagen mått rätt okej fram tills jag överansträngt mig med att åka och handla lite. Jag hann som tur ta mig hem innan jag kollapsa i sovrummet. Skakar jätte mycket och det tar ju så klart väldigt mycket på energin och har man då sen innan begränsad energi finns det inte mycket man kan göra innan kroppen kollapsar.
 
Nu har jag precis fått vila en stund, så nu hoppas jag kunna hålla mig vaken till 8-9 nu ikväll. Imorgon bitti är det behandling som gäller och förhoppningsvis får jag en bra sköterska som kan anteckna allt som kroppen just nu plågas av. Jag skulle dessutom behöva en akut tid hos läkare igen. kramiz<3
 
Kämpar på gör jag iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0