Äventyr på Baltazar

Tjo!
 
Då har man precis kommit hem från ett äventyr på Baltazar. Ett ställe för nyfikna barn som älskar att uppfinna och lära sig nya saker. Jag var själv mycket där som barn och faktiskt nästan varje dag under loven. Det har visserligen förändrats med åren, men många ur peronalen är de samma som på min tid. Jag fick 2 gratis entré-biljetter för att dem kände igen mig. Jag kan därmed åka dit igen men det får bli längre fram när jag har ork. Nu ska jag bädda ner mig och sova middag, för annars lär jag inte klara av kvällen. kramiz<3
 
Kroppstatus efter äventyret: Smärtor i bröstkorgen, rygg, illamående, svimfärdig och sömnig.
 
E i parken innan äventyret:
E försökte klippa med slöa saxar:
Hennes båt som hon gjorde helt själv:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0