Bättre än igår

Tjo!
 
Efter en svår natt med extrema skakningar och smärtor som gjorde det hopplöst att ligga ner. Men jag lyckades till slut somna och vakna inte fören runt 13:00. Jag har idag tagit morfinliknade under dagen för att minska smärtorna som plåga mig så mycket igår. Jag har därmed lyckats hålla humöret uppe betydligt bättre idag jämför med gårdens tårar. Jag avskyr att ligga och gråta, så det känns skönt att denna dag vart bättre. Fortfrande galet trött och matt, men det är något som jag inte kan göra förändra utan det är bara kämpa på.
 
Jag har precis klickat hem en hög med belöningar till mig i form av plånboksfodral till mobilen och krokar. Försökte även få tag på Tiaror till ett hemligt projekt men lyckades inte hitta några snygga. Så har du tips på en hemsida som har billiga men snygga Tiaror får ni gärna kommentera det. Nu ska jag fixa sängen inför natten. kramiz<3
 
kl 2 på natten
Tolv timmar senare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0