Dålig start på veckan

Goddag!
 
Ännu en dag var här och denna dag lär bli tuff för idag strejkar kroppen extremt mycket. Jag klarar knappt stå på benen utan att känna mig svimfärdig. Så det blir soff och sängläge istället för rehab-bad ikväll. Jag hade hoppats på att komma iväg på badet då det är så skönt för lederna, men när jag mår såhär innebär det allt för stora risker. Får hålla tummarna att jag kommer iväg nästa måndag istället.
 
Elwiirah tycker la inte om dessa dagar när jag är svag, men hon försöker göra sitt bästa för att inte bli allt för besviken. Hon vill ju egentligen bara ta vara på tiden hon får med Moster, vilket är förståligt nu när hon bara kan komma på loven.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-10-26 @ 17:18:49
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Cassandra Haraldsson

Hoppas det blir bättre snart!

2015-10-26 @ 20:11:09
URL: http://sensor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0