Den långa kampen fortsätter

Goddag på er!
 
Idag har febern gått ner, så jag passa på att ta mig en vinglig promenad ute i solen. Det var underbart att känna solens strålar mot ens kind och andas in den friska luften efter att ha legat inne i 3 dagar i sträck. Min kropp mår långt ifrån bra och det kommer ta tid innan den återhämtat sig helt. Så lika bra att skriva det jag skrev på fb igår kväll. Jag är fortfarande bara i början av denna långa kamp.
 
Jag är extremt dålig just nu. Antingen är det infektion som spökar eller så har mina sjukdomar försämrats. Detta påverkar mig genom trötthet/svaghet (svårt att stå/sitta längre stunder), svåra smätor, känslomässig berg och dalbana samt tal och skrivsvårigheter (tappar ord, pratar sluddrigt...) Detta påverkar såklart även den sociala biten, detta gör att jag inte kan träffa kompiar när som helst eller resa, uppfylla drömmar/mål. Men jag gör så gott jag kan för att försöka hitta små tillfällen då jag kan ha besök. Jag hoppas naturligtvis att detta vänder till det bättre snart. Tack för att ni visar förståelse och stöttar mig i kampen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0