Febern har slagit till...

Hej på er!
 
Jag mår idag ännu sämre i kroppen, så ska fatta mig kort. Igår kväll kom febern smyggande och idag har den vart ännu högra, vilket gjort mig svårt medtagen. Mina känslor har vart en berg och dalbana för ena stunden har jag vart glad och andra stunden hysterisk av att jag kokar och känner mig helt slut. Den senaste tiden har ju mitt liv vänds upp och ner extremt. Sådana här bakslag tar hårt på en nu. Jag vill inget annat än att få tillbaka mitt liv igen. Nu ska jag försöka duscha av mig, kramiz<3
 
Stort tack till mamma som idag har pysslat om mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
idasvenssons.webblogg.se

Krya på dig! <3

2015-10-23 @ 13:30:14
URL: http://idasvenssons.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0