Ingen kontroll...

Natti!
 
Jag har den senaste tiden märkt att jag har svårt att kontrollera kroppstempraturen. Ena stunden fryser ja som is och helt plötsligt kommer svettningarna som känns som överhettning i kroppen. Det kan ju bero på feber toppar, men så extremt bukar inte de framträda. Det är riktigt jobbigt för man vet inte hur man ska klä sig här  hemma.
 
I övrigt har jag sovit hela dagen idag för mått kasst i kroppen pga skakningar som ökat extremt det senaste tiden. Det syns till och med väldigt tydligt att kroppen är i dåligt skikt. Jag har gråtit några gånger idag av ilska över att jag tappat kontroll över kroppen helt. Något som jag hoppades få slippa återuppleva. Nu ska jag fixa mig för natten.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
girltyping.blogg.se

Hoppas du blir bättre :) <3

2015-10-14 @ 11:32:42
URL: http://girltyping.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0