Laddar upp för en ny vecka....

Hej!
 
Fy satan vad jag har ont i magen idag! Det riktigt hugger till så man vill skrika rakt ut. Hoppas verkligen detta släpper till middagen för jag vill verkligen kunna äta utan att få upp hälften direkt efteråt. I övrigt så skakar jag en heldel idag, vilket gör att även hjärnan inte ritkigt fungerar som den ska. Jag kämpa mig iallafall upp ur sängen för att få lite små saker gjorda innan jag åter igen ska bädda ner mig och sova en stund.
 
Mjölksyrekänslan i kroppen gör allt så mycket jobbigare. Bara att hålla i en mugg med vatten är en enorm utmaning dessa dagar. Som tur har jag underbara föräldrar som hjälper mig med de mesta just nu och även Tösen ställer frivilligt upp när det behövs. Jag ska kämpa mig i mål! Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0