Sängliggandes

Hej på er!
 
Är extremt svag i kroppen just nu, så är mesta dels nerbäddad i sängen och sover. Det är skit tråkigt att mardrömmen har blivit verklighet. Men vad förväntar man sig när vården avbryter behandlingar som fungerar för en?! Får försöka ta mig igenom detta helvete ännu en gång. Denna gång med vetskap om vad jag lider av.
 
Jag ska snart försöka sova på nytt och förhoppningsvis klarar jag hålla mgi vaken senare sen för att se på tv med mamma. jag har som mål att försöka hålla mig upp minst 2 timmar/dag. Inte alltid så lätt alla gånger när man knappt klarar hålla sig uppe för kroppen är svag. Men jag gör så gott jag kan och sen får jag mycket hjälp av mamma. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad är det för behandling som de har avbrutit som du behöver?

2015-10-11 @ 17:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0