Snabb Shoppingtur

Heej!
 
Nu har jag och tösen precis vart iväg en sväng i stan för att träffa Ellen stund samt för att fylla på förrådet här hemma. Då nästan alla mina produkter jag använder mig av dagligen börjat ta slut de senaste dagarna. Jag mår egentligen inte alls bra i kroppen idag, både ostadig på benen och smärtpåverkad, men gör mitt bästa för att hålla mig uppe. Något som inte alltid är så lätt och framför allt inte när man sovit dåligt hela veckan pga mardrömmar. Fattar inte varför jag börjat få det flera nätter i sträck. Avskyr dessa mardrömmar, hoppas verkligen dem upphör snarast, så jag får bra sömn om nätterna igen. kramiz<3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0