Tuff dag med kalas

Hej!
 
Idag står det mycket på schemat som är tufft för mig som svårt sjuk. Vi ska nämligen fira mammas 45 årsdag och även om det bara kommer 7st så är det tillräckligt många för att de kommer bli jobbigt för min kropp. Jag lär nog somna så fort alla åkt hem om inte innan. Allt ljud när folk pratar i mun på varandra gör mig extremt matt och trött. Lite som när ett batteri börjar ta slut, jag blir tröttare och tröttare ju fler timmar jag kämpar mig uppe. Värken är under kontroll, men har brännande känsla i hela kroppen till och med under fötterna. Jätte obehagligt. Så ett isbad en kort stund hade vart skönt.
 
Stort Grattiz världens snällaste Mamma på födelsedagen. Hoppas du får en super fin dag tillsammans med mig. Ja, för så lätt blir du inte av med mig. Älskar dig mamma! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
GirlTyping

vad kul, hälsa grattis :)

2015-10-10 @ 17:00:06
URL: http://girltyping.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0