Vindflickan har anlänt

Tjo på er!
 
Min dag starta minst sagt lite annorlunda, för när jag tar upp telefonen för att se vad klockan är får jag istället upp ett mms med en bild på den nyfödda prinsessan pocahonaz-Melody. Jag har alltså tidigt imorse blivit moster för femte gången. De övriga barnen har under dagen kommit hit så syrran och hennes man får vila upp sig lite nu. Då dom haft ett par riktigt tuffa dagar.
 
Jag själv mår inte allts bra idag kallsvettas, illameånde, värk, muskelsvaghet och sömnig. En typisk ME-krasch helt enkelt. Jag ska göra mitt bästa för att klara av dessa dagar med barn i huset. Det kommer bli riktigt tufft för mig att sätta ner foten i tid. Så hoppas mamma påminner mig om att jag ska vila emellanåt. Nu ska jag äta sen blir det i med öronproppar och vila huvudet. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0