Behöver hjälp men blir nekad

Goddag!
 
Dag 5 av infektionen och magen gör det fortfarande svårt att behålla näring. Så jag behöver nog åka in för att få vätskedropp för att ens ha en chans att återhämta mig utan att bli sämre. För jag blir allt mer vimsig i huvudet och ångesten har ökat extremt de senaste dagarna. Ni som läser min blogg vet ju om att jag har en enorm rädsla för vården vilket får mig många gånger tveka om att åka in hur sjuk jag än är. Då vården ändå lär neka mig vård trots att de inte ens gjort en undersökning. Ska strax iväg på behandling och jag hoppas dom även tar tag i det här med magen som gott överstyr igen.
 
Planen är att försöka göra en anmälan om felbehandling så fort jag har fått tbx min röst och ork. För så som de bettet sig mot mig är inte acceptabelt. Dom har gjort x antal misstag som utsatt mig för en fara. Något som de själva inte tycks inse. Dagens vård är en fara, Så va på din vakt! kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Jag hoppas verkligen att de inte nekar dig vård den här gången. Kram

2015-09-14 @ 21:26:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0