Händelserik dag

Godkväll!
 
Idag fick jag äntligen min efter längtade behandling, men det höll på att gå åt skogen med det. Då jag glömde ampullerna hemma, så fick åka hem för att hämta dom och sen åka tillbaks. Tur jag alltid är ute i godtid när jag ska någonstans så jag har tid om något går snett som idag. Jag glömmer lätt saker som ska med om mina rutiner bryts som i detta fall är jag ju van vid att få behandlingar måndagar och fredagar. Nu på måndag får jag min behandling som vanligt så förhoppningsvis glömmer jag inte bort att packa dagen innan.
 
Efter behandlingen åkte jag mot stan för att storhandla på apoteket, då mitt lager här hemma börja bli tomt. Jag fick tag på allt, så nu slipper jag åka dit på några veckor iallafall. Jag fick även tag på en ny pyjamas från HM med jätte mysiga byxor som jag kommer älska att gå i på dagarna nu när kylan kommer. Dom är lite som leggins fast tunnare och utan hårda sömmar som skaver. Perfekta helt enkelt! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0