I Love The Moon

Goddag!
 
Inatt gjorde jag och mamma som många andra gjorde. Vi satt uppe för att få se super & blod månen. Peronligen älskar jag månen och detta tillfälle ville jag absolut inte missa, så fick göra mitt bästa för att hålla mig vaken för att hinna se den röda månen. Trots att det blev massa moln lagom tills blodsmånen skulle ske så lyckades vi få se skymten av den. Det var otroligt magiskt att jag inte fann några ord.
 
Det var fruktansvärt kallt ute, men hur mysigt är det inte att få bädda ner sig när man stått ute i kylan mitt i natten. jag somnar bums och sov sen jätte gott.  Vilket jag behövde för att orka med denna dag som visserligen bara består av pysselaktivitet och vila. kramiz<3
 
Jag och mamma hann se stora delar av förloppet inatt:
Bild från google
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maja H

Så mysigt!
Jag orkade verkligen inte, får väl vänta till 2033 haha ^^
kramis

Svar: Jaa det var mysigt. Ja precis du får försöka orka hålla dig vaken nästa gång. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-09-28 @ 19:04:03
URL: http://nouw.com/mmajah
SOFIA

Jag älskar också månen men igår var det massa träd i vägen! Idag fick jag dock till en bild då det fortfarande var lite supermåne :)

Svar: Synd att träden var iväg en. Ja, hade jag haft en kamera hade jag lätt velar fota det. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2015-09-28 @ 21:07:55
URL: http://SOFIAHAAG.FORME.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0