Lång väg att gå

Hej!
 
Gårdagens läkarbesök gick betydligt bättre än väntat. För första gången i mitt liv har läkaren läst på innan besöket både i journalen och om ME/CFS. Detta gjorde att alla beslut kring min behandlingsplan blev anpassat efter mitt mående och ingen mer nedtrappning de närmsta 3 månaderna. Så nu kan jag andas ut kring den frågan, men det kvarstår fortfarande mycket orosmoment enda fram till Jul ungefär.
 
Framförallt ansökan om förlängd aktivietetsersättning som jag hoppas går igenom så jag kan pusta ut under en längre period denna gång. Jag har ju blivit väldigt mycket sämre i mina grundsjukdomar det senaste året. Något som känns väldigt tungt, men inget jag kan styra över. Så det är bara till att ta dagen som den kommer tills det vänder. kramiz<3
 
En lång väg att gå, men jag ska klara det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Monica

Hoppas aktivitetsersättningen fixar sig! Allt blir så mycket lättare när sånt praktiskt faller på plats.

/Monica

2015-09-24 @ 00:06:49
URL: http://www.ramhultafallet.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0