Nervöst inför...

Tjo!
 
Idag står det en timmes läkarbesök på schemat och jag är smått nervös, då det idag lär tas beslut angående injektionerna. Men jag ska även ta upp biverkningarna av den snabba nedtrappning och att jag behöver remiss till kuratorn för att kunna avsluta kontakten på min gamla vc. Jag gillar min kurator jätte mycket, men i mitt fall underlättar det om man har alla kontakter under samma byggnad och inte på flera olika. Därför måste jag byta kurator igen.
 
Jag mår för övrigt inte alls bra, då jag återigen åkt på förkylningen och denna gången har det satt sig mer. Så har extrem slemhosta och heshet som gör att jag knappt kan prata. Jag kämpar dock tappert på genom att tänka på belöningen jag kommer ge mig själv när tagit mig igenom detta hindret. Nu ska jag vila och gå igenom allt inför läkarbesöket. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sara

Du är stark <3

2015-09-22 @ 16:00:06
URL: http://sjalvkarlek.blogg.se/?tmp=897196


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0