Sanningen har kommit fram...

Tjo!
 
 Efter gårdagens slag i ansiktet och framför allt den sjuka vården som bara blir värre ju mer man sätter sig in och läser på. Att dom börjat neka mig injektionerna beror på att chef-läkarna i västra götalandsregion fått ett utskickat  om att de inte får skriva recept på B12 sprutor. Det förklarar deras bråk, men jag har ju recept kvar, då borde jag ju få göra slut på dom utan att dom kan neka mig. För utskicket gällde enbart utskrivning av recept från läkarna ej sköterskorna som ger.
 
Men det som stör mig mest att jag inte fått reda på detta den rätta vägen dvs via läkarna eller någon i vården utan av andra som gått igenom samma strid den sista tiden som faktiskt fått svar på varför de nekats. Vi är många som lär bli hårt drabbade och framförallt försämras rejält. Är det värt det? Ja tydligen ska vi plågas mer än vad vi redan gör. Vi har en neurologisk sjukdom men klassas som psykisk sjuka av vården. Det är 2015 och det får gå till så här?! Vad är det för värld och land vi lever i?! kramiz<3
 
När ska vården tvingas läsa på om sjukdomen ME/CFS?! För det krävs ju!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Jaa vi har verkligen fått fel sjukdom.
styrkekramar till dig.

Svar: jaa:( Vet inte vad jag ska ta mig till. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-09-03 @ 19:46:32
URL: http://whww.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0