Shoppingtur på apoteket

Godkväll!
 
Idag kom jag upp i hyfsat bra tid på morgonen men det gör även att jag blir dessto tröttare på eftermiddagen/kvällen. Så det är lite gott och ont det där. Jag har idag vart en sväng på apoteket för att införskaffa lite mediciner och hjälpmedel. Det var skönt att få komma ut en sväng trots att det gör mig sämre just nu. Blir så anfådd av minsta lilla och benen hänger fortfarande inte riktigt med.
 
Det blir därmed ingen V.i.P träff ikväll för min del, då jag är för trött. Jag saknar att få komma iväg till kyrkans hus. Men jag måste lyssna på kroppen och allra mest nu när jag är så sjuk. Får försöka komma igång med lite pysselprojekt igen. kramiz<3
 
Mina nuvarande mediciner jag använder:
 
Så här däckad är man efter en tur på apoteket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0