Sjukdom på sjukdom

Hej!
 
Då har även jag åkt på den elaka förkylningen som återigen kommer slå min kropp totalt. Det är så typiskt när man äntligen börjat gå upp i vikt att åka på en ny infektion. Jag har redan nu en feber på 39,1 och svårt att svälja. Något som jag får panik av efter halsflussperioden som barn. Men jag har redan nu förberett mig med vätskerersättning, alvedon, halstabletter, frukt och allt annat som kommer behövas för att ta mig igenom denna infektion.
 
Jag har iallafalll lyckats ta mig upp en stund, men det blir nog sängen snart igen tror jag. För huvudet börjar kännas tungt. Att vara kronisk sjuk är jobbigt nog och att då åka på infektion också gör ju allt ännu värre. Såväl som smärtorna och tröttheten ökar ju vid infektioner. Så inte det mest lämpliga för mig att åka på när jag redan är inne i ett svårt skov. Men bara till att kämpa på tills man besegrat skiten. kramiz<3
 
En av mina favorit artister som peppar mig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-09-10 @ 17:02:55
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0