Spänd och rädd

Goddag!
 
Äntligen är dagen här då jag ska iväg och få prata ut om allt det svåra jag går igenom just nu. Alla känslor som bubblar upp rätt som det är. Men det största ämnet idag lär vara hur mardröms beskedet ska tacklas om det går åt skogen. Jag vill inte tänka det värsta, men efter läst alla nyheter. Så inser jag hur liten chansen är att det kommer gå bra.
 
Min kropp är lite som en berg och dalbana. Ena stunden är man okej och nästa är man helt utpumpad så man ligger i sängen och nästan somnar. Jag har dessutom problem med andningen pga slem och smärtor från bröstkorgen. Förhoppningsvis släpper det allt eftersom. Det har ju bara gått en vecka sen infektionen bröt ut. Jag får helt enkelt ha tålamod och hoppas på det bästa. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
jessica

Är otroligt svårt att förstå hur svårt de måste vara för dig! Vill bara säga att du är verkligen en inspiration till att hur tufft livet en må vara så är det bara att vara stark och fortsätta kämpa!
Lycka till med allt och jag håller alla tummar för att du ska bli bättre!

2015-09-18 @ 06:37:20
URL: http://barbergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0