Spontan Resa....

Heej!
 
Sent igår kväll fick pappa för sig att han skulle strunta i att åka till ön och istället åka ner till syrran för att umgås med barnen. Och jag kunde inget annat än att hålla med även om det innebär att min fredag blir fullbokad och stressad. Dels för jag måste iväg på behandling, vilket tar några timmar allt som allt.
 
Sen behöver jag förbereda blogginlägg inför helgen, då jag kommer vara helt utan internet. Något som känns jobbigt då bloggandet betyder allt för mig. Det är ju min dagbok om min kamp i vardagen som kronisk obotlig sjuk. Men ska försöka fota så mycket som möjligt, för att lättare kunna sammanfatta helgen på söndag eller måndag beroende på när vi kommer hem. kramiz<3
 
kroppstatus: Slembildning gör andningen ansträngande, smärtor i benen, skakningar. Trötthet men super taggad för att få överaska barnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0