Allt stöd är guldvärt...

Goddag!
 
Imorse vakna jag tidigt av att jag var nerdränkt i svett efter all feber frossa jag haft till och från i natt. Dessutom kom pappa in med en liten gåva till mig som gjorde mig otroligt glad. Jag blir snart tokig av att febern inte riktigt vill ge med sig. Man blir ju så orkeslös av att inte hinna återhämta sig mellan varven. Läkaren har än så länge inte hört av sig och har han inte gjort de innan torsdag får jag la höra av mig till dem igen. Nu ska jag bädda ner mig och sova en stund för att orka med kvällen. kramiz<3
 
Jag är så tacksam för allt stöd jag får<3
Detta var "krya på dig" - present från pappa<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0