Ännu en känslostorm har anlänt

Goddag!
 
Idag har jag haft en rejäl känslostorm. Jag känner mig extremt värdelös och efterbliven när det kommer till framtiden. Mina jämnåriga ligger så långt före mig när det gäller just den biten. Jag är fortfarande på ruta ett, utan utbildning, bor fortfarande hemma och dessutom obotlig sjuk. Ju mer jag halkar efter ju mer förtvivlad och ledsen blir jag. Jag vet att livet inte är en tävling, men för mig känns det som jag drog nitlotten ingen annan fick. 
 
Jag ska försöka samla mig lite fören att få i mig näring, har ju gråtit till och från under hela dagen. Jag hoppas verkligen kvällen blir lite bättre och framför allt att jag får prata ut med syrran kring alla tankar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ME alltidvila

Skickar kramar och jag tycker så synd om dig så ung det är så orättvist. Vi måste hoppas på bättre tider när vi är som mest ledsna även om det är svårt. <3

2016-04-07 @ 19:51:42
URL: http://mealltidvila.blogg.se/
Sandra

Hej! Hittade nyss hit, lider också av nån form av kronisk värk. Förmodligen fibromyalgi men pga min ringa ålder vägrar läkarna ställa diagnos. Oavsett vad, det tar otroligt på krafterna och det är okej att inte alltid må bra!

Svar: Hej! Usch tråkigt att höra att vården fortfarande tror att vi unga är odödliga och inte kan bli sjuka. Jag insjukna som 12 åring och fick inte diagnoserna fören 7 år senare. Så ge inte upp. Har du vart hos en smärtläkare eller bara vårdcentralen?
Ja, det tar mycket på krafterna att vara "osynligt" sjuk. Vissa dagar behöver man få brista ut för att sen finna tillbaka styrkan. Styrkekramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-04-08 @ 14:39:26
URL: http://nouw.com/sugkatt


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0