Behandling trots svår natt

Godkväll!
 
Natten tills idag sov jag inte en enda blund, vet inte varför kroppen inte ville somna för jag hade inte specielt ont i kroppen utan det var nått annat som spöka. Jag kom iallafall iväg på behandling imorse, vilket jag känner mig stolt. Behandlingen är viktig men jag måste ju kunna ta mig dit och hem utan att riskera ramla ihop på vägen. Men det gick bra denna gången med även om jag var lite vinglig i benen. Nu blir det tv resten av kvällen fram tills det är dags att bädda ner sig för ännu en natt som förhoppningsvis blir bättre. kramiz<3
 
Tur jag är en fighter inombords:
 
Salt lakrits som medicin på själva "Lakritsens dag":
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0