Det är kämpigt nu...

Goddag på er!
 
Kroppen är fortfarande i dåligt skik, men känner mig något bättre till mods idag. Jag vart otroligt ledsen och förtvivlad igår över hur dålig jag faktiskt är. Igår kväll kom ännu ett plötsligt symtom som inte riktigt får mig lugn utan ännu mer säker på att nått är riktigt galet med kroppen. Så irriterande att allt ska komma på en och samma gång och sen att man inte får hjälp i tid utan allt går överstyr. kramiz<3
 
Idag kom ett litet paket jag beställt från en tjej som heter "esmiliajewelry" på instagram. Rekommenderar verkligen att ni kollar in den. Så fina smycken och nyckelringar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Days by Johanna

Fint smycke :)

2016-04-14 @ 19:05:40
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0