Min lillebrors dag<3

Godmorgon!
 
Det är ingen vanlig dag för det är min lillebror Larz 22 årsdag och det ska vi självklart fira med grillad mat, fika och en massa prat. Om jag verkligen lär palla med flera timmar bland massa folk är osäkert, men jag ska göra mitt bästa iallafalll. I värsta fall får jag helt enkelt gå undan som jag brukar få göra efter ett tag, så jag kan ladda upp med ny energi. De flesta vet ju om att jag är kronisk sjuk och därmed inte har lika mycket ork som dem. Det brukar därför inte vara några problem med att gå undan under kalas och andra firanden.
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, armar. Skakningar, matthet och lite illamående.
 
Grattiz på födelsedagen Larz<3:
 
Min outfit idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jimmy

De är klart att du klarar de, Du klarar mer än va man tror, Ha bara rätt inställning och man fixar det mesta. Har själv varit både i toppar och dalar men alltid klarat av de även om de har känts svårt och tungt. Du kanske behöver nån brevid dig som peppar dig o säger att du klarar detta..

Kram o Lycka till :-)

2016-04-09 @ 18:29:13
Heidi Scythe

Hej!
Vinnaren av veckans blogg är utsedd!
Ifall du vann eller ej så var gärna med i nya omgången av veckans blogg tävlingen ocg även gärna med i min instagram tävling om du aktivt intar ;)

2016-04-09 @ 21:25:44
URL: http://heiduskaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0