Ny vecka, nya utmaningar...

Tjo!
 
Jag kom precis hem från mitt första möte och det gick la rätt bra borsett från att jag inte känner mig ett dugg lättare inombords. Men idag ska jag försöka få lite gjort här hemma även om jag har svåra nervsmärtor i hela kroppen. Måste även beställa en del saker denna veckan bla en ny kalender, handväska och hjälpmedel. Lika bra att sätta igång innan jag måste iväg på ännu ett möte i stan för när jag kommer hem därifrån kommer jag vara helt slut på energi. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-04-25 @ 14:52:26
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0