Då var ännu en vecka över....

Tjo på er!
 
Inatt blev det inte mycket till sömn utan istället fick jag försöka andas mig igenom både värk och panikångest. Jag hatar att behöva få sån ångest innan hemfärd till stan. Men förhoppningsvis orkar jag åka ut redan nästa helg för att göra klart mitt pysselprojekt.
 
Veckan som kommer lär än så länge bli ganska lugnt, eventuellt kanske ett spa-besök om kroppen orkar det. Det vore otroligt skönt att få komma iväg på spa för att belöna kroppen för sin insatt mot infektionen. Jag klara mig faktiskt igenom infektionen relativt lindrigt denna gång även om slemhostan är kvar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Trollet

Håller tumme att du orkar!

Svar: Tack=) kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-08-28 @ 17:54:08
URL: http://lchftrollet.blogg.se
Misstossequeen

Tack för din nominering i min Veckans blogg 🌸

2016-08-28 @ 19:49:03
URL: http://Misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0