Dags för dubbel behandling...

Godmorgon!
 
Min dag igår blev faktiskt bättre än jag hade hoppats på. Jag fick både fylla på förrådet och vara ute i solen en stund innan kroppen sa i från.  Men det var skönt att få bocka av lite av de som står på "måste"- listan för nästa vecka ska jag ju i väg.
 
Idag blir det en mer intensiv dag då det är dubbel behandling på schemat och det lär ta hårt på kroppen. Jag har därför inget annat inplanerat mer än att vara ute en stund innan jag förmodligen lär få bädda ner mig i sängen och sova/vila. Jag brukar ju få feberfrossa, trötthet och illamående efteråt så jag bör nog inte anstränga mig speciellt mycket. Nu måste jag göra mig redo för att åka. kramiz<3
 

 
Brukar se på "Orange is the new black" samtidigt som TENS är igång på kvällarna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Skönt och va ute lite :)

2016-08-17 @ 18:11:19
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0