Gör mitt bästa...

Tjo!
 
Mår allt sämre för varje dag nu och det märks tydligt vilken skillnad behandlingen gör jamför med att inte få den. Det är också läskigt att inte kunna göra nått utan bara försöka stå ut med att knappt kunna vara uppe. Men jag är en fighter som ska ta mig igenom denna motgång också och jag vet att jag kommer klara det hur svårt och tufft det än kommer bli.
 
Idag blir det nog att titta på min nya favorit serie och eventuellt även duscha håret så det är någorlunda fint tills morgondagens äventyr med familjen. Jag har sett framemot den familjefesten nu hela sommaren, så jag hoppas verkligen kunna vara med på den. Men allt hänger på hur jag mår imorgon när jag vaknar, kramiz<3
 
Min nya favorit serie är "orange is the new black":
 
TENS-apparaten är min superhjälte just nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0