Positivt mitt i det svåra...

Heej!
 
Sent igår kväll kom biverkningarna efter behandlingen i form av feberfrossa, illamående och hjärtklappning. Så jag måste verkligen försöka få tag på min ansvariga läkare för att byta medicin till en bättre variant som förhoppningsvis inte ger sådana biverkningar.
 
Idag ska jag träffa en av mina bästisar, då det var ett par veckor sen sist. Jag har ju levt rätt isolerat ute på ön nu under somamren, men det har också starkt mig på ett positivt sätt. Till och med såpass mycket att mina föräldrar märkt skillnaden på mitt humör. Så ett litet framsteg har iallafall skett trots infektioner. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0