Två önskningar slog in...

Hej på er!
 
I lördags var jag iväg på familjefest som Metallklubben skövde anordna då dem firar 100 år.  Jag hade sett fram emot denna dag sen början av sommaren så ju närmre vi kom desto mer insåg jag hur stor detta firande skulle bli. För ganska snart såg man mängder av hoppborgar till alla barnen, scenen och stort mattält.
 
Kort efter allt drog igång fick jag uppleva en av mina högsta önskningar nämligen se Panetoz spela live och deras energi och kärlek var underbar. Elwiirah var till en början lite skeptisk till det här med att se artister live men någon som släppte loss rejält var min pappa. Sent på kvällen fick jag uppleva ännu en live spelning fast med Miram Bryant, vilket var ännu mer mäktigt och häftigt.
 
Jag går ju sällan på konserter och sånt pga folkmassor, men denna fest hölls utomhus. Vilket var perfekt bortsett från att jag mot slutet hade behövt rullstol då benen inte riktigt var starka nog för att orka hålla sig uppe.
 
Magisk dag jag lär leva länge på! Tack pappa<3!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0