Vi får hålla tummarna nu....

Heej!
 
Jag känner mig extremt svag i kroppen och det beror nog på att jag inte fått min behandling på flera veckor nu. Jag hatar verkligen att vara såhär utslagen, men förhoppningvis hör vården av sig denna veckan om att jag kan få starta behandlingen igen eller om jag ska få prova någon annan sort.
 
Jag har en del som behöver göras trots att kroppen är i dåligt skikt bla beställa hjälpmedel och hämta ut mediciner m.m.. Mina förhoppningar är dock att försöka komma iväg på spa i slutet på veckan om kroppen hinner bli stark nog för det. Jag vågar inte riktigt ge mig iväg på äventyr så länge kroppen är såpass svag att jag knappt kan sitta upp. Så vi får hålla tummarna för att kroppen blir stark snart igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Krya på dig! hoppas du mår bättre snart så du kan skämmas bort på spaet samt orka se Hitta Doris.

Jag tänker på dig! kram

2016-08-29 @ 21:20:44
URL: http://www.nouw.com/skrivochvarglad


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0