3:de Advent har anlänt...

Tjo!
 
Jag har denna söndag både svåra nervsmärtor och yrsel så dagen kommer bli en enorm utmaning. Jag vet inte ens om jag lär klara av att duscha håret själv. Det skulle egentligen gjorts igår efter vinterkalaset men vart för trött då. Jag ska iallafall göra mitt bästa för att avsluta det uppdraget innan kvällen på något sätt.
 
Pojken har under förmiddagen varit med mormor för det mesta, men så fort jag kom upp traska han in och satte sig och lekte med mina Shopkins precis som igår. Han är så mysig och lätt att ta hand om. Nu i eftermiddag så ska jag och han se någon rolig film. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Cool adventsljusstake och söt kille :)

Svar: Tack så mycket adventsljusstaken är egendesignad=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-12 @ 05:53:02
URL: http://nouw.com/bolmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0