Årsresumé av 2016

Mitt 2016 har vart ett blandat år

 

Detta år börja nu lida mot sitt slut och kanske tur de för det har vart riktigt kämpigt senaste månaderna. Min kropp har ju blivit betydligt mycket sämre sen vi tvingades avbryta behandling pga. allergisk reaktion.

 

Men jag har även haft fina godbitar i år och några av dem kommer jag nämna här nedan. Jag hoppas på att få uppleva ännu fler år 2017 för det är de fina minnena man lever på när man mår som sämst. Kramiz<3

 

 

Januari: Pussla klart ett 100 bitars självlysande pussel på 8 timmar.

 

 

Februari: Jag och Elwiirah var på ”Alvin och gänget: Gasen i botten” på bio

 

 

MarsJag & Ezaiaz var på Universeum i Göteborg och njöt till max.

 

 

April: Var på is-showen ”Celebration on ice” i Tibro.

 

 

Maj: Jag gav bort ett fint smycke till mamma i morsdag-present.

 

 

Juni: Jag och Elwiirah hade en heldag på Liseberg i Göteborg.

 

 

Juli: Hade en mysig semester på ön där jag koppla av i lugn och ro.

 

 

Augusti: Jag såg både Panetoz och Miriam Bryant live trots ösregn.

 

 

September: Deltog i Millionsmissing evenemang för oss ME/CFS drabbade.

 

 

Oktober: Jag, syrran och min guddotter hade en hemlig träff i stan

 

 

November: Fick hem Therese Lingren’s bok och upptäckte 1½ vecka senare att den var signerad.

 

 

December: Hade en otroligt fin julafton hemma hos syrran och hennes familj.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0