Besök hos hudläkaren...

Goddag!
 
Kom precis hem från sjukhuset och besöket idag gick faktiskt väldigt bra även om jag var enormt nervös innan. Det var 9 år sen jag var hos den hudläkaren sist och hon blev konstigt nog väldigt glad över att träffa mig och frågade nyfiken vad jag haft för mig under dessa år som gått. Vilket fick mig slappna av en aning.
 
Mina hudutslag är till största del inte vanlig akne utan någon annan typ av hudslag som jag inte ens minns namnet på för de var så konstigt ord. Prover togs för att se så jag inte har infektion i såren och tills provsvaren kommit har jag fått duschtvål och kräm som är antibakteriell. Jätte nervös då tvålen kan missfärga håret och handdukar, men jag ska nog komma på ett bra sätt att undvika det. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Hoppas allt blir bra och att det du fick hjälper :)

Svar: Får hoppas det. Känner mig dock torr om huden nu så det kliar och sticker nått enormt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-07 @ 21:27:09
URL: http://Misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0