Infektionen tar hårt på en...

Hej!
 
Denna jobbiga tradiontion att bli sjuk lagom till julafton börjar tära nått enormt på mitt psyke. Jag fattar inte varför det lyckas bli såhär varje år. Försöker hålla gnistan uppe nu trots denna motgång, men jag kan lova att det inte är lätt.
 
Dessutom blev det nått knass med proverna igår så måste göra om ett. Då de tydligen inte gjorde de testet som stod på remissen jag hade med mig. Jag vet inte hur jag ska orka med detta strul nu. Det är inte så lätt för mig att resa fram och tbx dit heller, då även de tär på kroppen. kramiz<3
 
Blev tidigt imorse pga smärtorna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Usch så jobbigt. Kram

2016-12-21 @ 23:35:21
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0