Julen närmare sig snabbt nu...

Goddag!
 
Då var det bara 5 dagar kvar till Julafton och egentligen ser jag inte framemot det speciellt mycket sen jag förlora min morfar. Men jag försöker få Julen fin för syskonbarnens skull, då jag vill att dem ska få ett mysigt firande precis som jag och mina syskon fick som barn. Jag har en förbannelse över mig för jag lyckas alltid bli sjuk lagom till Jul, så även i år. Jag hoppas dock må betydligt mycket bättre så jag orkar med resan.
 
Jag ska försöka fräscha upp mig lite idag och sen måste jag planera upp veckan då jag har lite jag ska göra innan allt stänger för Julledighet. Det känns ändå som jag har läget under kontroll trots mitt mående.Vilket är ett gott tecken. kramiz<3
 
Lite frisk luft efter att varit hemma ett par dagar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0