Lyckat Julfirande<3

Tjo!
 
Mitt julfirande igår vart otroligt lyckat även om jag i perioder kände mig trött. Dagen starta med att jag öppna mina paket jag fått från mina föräldrar och vänner. Därefter packa vi in oss i bilen för att åka ner till min kära syster som hållit i julfirandet de senaste åren. Barnen blir som vanligt helt till sig när man kommer, så första timmen brukar vara lite av ett kaos. Tack o lov brukar de lugna ner sig efter ett tag och istället bli gosiga. Hoppas ni också hade en mysig Julafton. kramiz<3
 
Ett av många försök till grubb bild;)
P-M Julklapp som blev en stor favorit hos flera av barnen:
 
Min älskade Morfars favorit film "Kan du vissla Jonna?"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Zyllah

Låter som en ganska trevlig julafton. Det där med tokiga ungar känner jag garanterat igen, det kan bli lite liv när storkusinen kommer. :) <3

2016-12-25 @ 20:32:24
URL: http://zyllah.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0