Ny dag att ta sig an...

Goddag!
 
Idag känner jag mig verkligen inte på topp. Jag är öm i hela kroppen och känner mig snurrig som bara den. Men jag ska försöka vara lite med pojken en stund innan jag behöver vila mig igen. Han går och väntar hela morgonen på att jag ska komma upp så han får vara inne hos mig. Så sött!
 
Tänkte kanske ta fram Play doh lera eller så sitta med aktivitetsbok där han får lära sig bokstäverna. Då han är väldigt intresserad av bokstäver just nu och då får man passa på att sitta ner med honom. Lika bra att sätta igång med dagens uppdrag! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Känner igen Tensapparaten min räddare just nu

Svar: Bästa hjälpmedel jag äger tror jag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0