Sjukhusbesök innan morgondagen

Goddag!
 
Då var man återigen på sjukhuset för att ta ytterligare prover inför kommande behandling. Det var förresten inte förrän igårkväll när jag läste en blogg om en tjej som genomgått samma typ av behandling som jag insåg hur tufft det faktiskt kommer att bli. Men jag måste göra mitt bästa för att hålla kämpaglöden uppe även om det kommer bli svårt.
 
Så fort jag får klarteckan att starta ska jag ordna de sista som troligen kommer behövas för att dämpa biverkningar. Vill nämligen inte köpa på mig en massa och sen blir behandlingen inte av då kroppen är för svag.  Jag hoppas det blir bra till slut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0