Taggad för en härlig dag...

God förmiddag!
 
Jag älskar verkligen att få vakna upp till att ha barn i huset. Det är så lugnande och mysigt på något sätt. Natten gick relativt bra för mig även om jag tidigt imorse vakna till att av de brände i bröstkorgen. Vilket händer då och då när jag legat eller suttit konstigt en längre stund. Så kommer nog få kyla ner bröstkorgen i omgångar idag för att stå ut med smärtan. Nu ska jag fixa mig så vi kommer ut en sväng innan det mörknar igen. kramiz<3
 
Lilla Zac busar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Hoppas du får en underbar dag! 😄😄

Svar: Tack hoppas du får en underbar med. kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-12-03 @ 13:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0