En fin gåva

Goddag på er!

 

Detta fina armband fick jag av min vän Jesper som följt min kamp sen de första symtomen dök upp. Det är ett Kronchakra och ordet Chakra betyder livshjul.  Det finns mycket att läsa om just detta kronchakra om ni googlar. Ganska spännande faktiskt men svårt att förstå allt. Men ju mer man läser på så förstår man att det hänger ihop med inåtgående och utgående krafter som bildar ett mönster beroende på vad vi upplevt. Det är de som formar oss till den vi är och hur vi regerar i olika situationer som dyker upp.  

 

Jag älskar detta armband redan och det känns till och med som om det ger positiv kraft av att bara titta på det. Liksom som en påminnelse om att aldrig ge upp. Tack Jesper och alla andra i min närhet som stöttar mig i kampen mot sjukdomarna. Ni betyder så mycket för mig<3 Kramiz<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0