Jag ska vinna!

Hej på er!
 

Min infektion har blivit värre de senaste dagarna, framför allt slembildningen. Jag har knappt någon röst just nu och att hosta konstant klarar inte min bröstkorg av. Så känner mig lite hjälplös just nu, men jag kommer klara detta på ett eller annat sätt. För någon gång ska la denna otur vända till det bättre.

 

I övrigt har jag ansvar för min guddotter Pocahontaz-Melody under några timmar.  Just nu sover hon sött efter en promenad till affären, så jag passar självklart också på att vila en stund.  Sen ska jag nog försöka inhalera så fort hon vaknar igen och förhoppningsvis hjälper det. Det är bara till att kämpa på nu! Jag ska vinna! Kramiz<3

 

Min lilla goding<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pixiepatrullen - åsiktsmaskin & mamma med NPF

Känner med dig och hoppas att det snart blir bättre!
Krya-kram från Pix

2016-02-12 @ 18:48:43
URL: http://pixiepatrullen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0